+420 281 028 666


zapamatovat heslo
Detailní třídení
Vyhledávání
Výraz:
Cena Od:
Do:
Vyhledat v současné větvi
Vyhledat všude
Produktů na stránce:
Seřadit podle:
12
Foto Prod. ID
Part No.
Název Cena bez DPH
bez popl.
s popl.
(poplatky)
Cena s DPH
Skladem Vložit do košíku
HP (UK734E) CarePack 2roky RETURN to DEPOT k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470, 250/255 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43300
UK734E
[X5002]
HP (UK734E) CarePack 2roky RETURN to DEPOT k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470, 250/255 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
685
685
(0,00)
829
0
HP (UK727E) CarePack 2roky PICKUP/RETURN k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470, 250/255 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
31794
UK727E
[X5002]
HP (UK727E) CarePack 2roky PICKUP/RETURN k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470, 250/255 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-USA
685
685
(0,00)
829
0
HP (U9BC5E) CarePack 3roky RETURN to DEPOT pro notebook 250/255 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
64987
U9BC5E
[X5002]
HP (U9BC5E) CarePack 3roky RETURN to DEPOT pro notebook 250/255 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok)
pro vybrane modely , například
- HP 250 G5 (X0P52ES, Z2Y91ES, X0Q26ES, Z2Y92ES, Z2Z08ES, W4M89EA, X0Q25ES, X0Q31ES, W4M72EA, W4N38EA, X0N53EA, W4N12EA)
- HP 250 G6 (1XN51EA, 1TT46EA, 1WY18EA, 1XN53EA, 1XN42EA, 1WY15EA, 1XN52EA, 1XN50EA, 1WY23EA, 1WY94EA)
- HP 255 G5 (Z2Y01ES, X0P89EA, X0P90EA)
- HP 255 G6 (1XN59EA, 1WY31EA)
- HP x2 210 G2 (L5H44EA, L5H42EA, L5H43EA)

Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U

719
719
(0,00)
870
0
HP (UK735A) CarePack 3roky RETURN to DEPOT (papírový carepack) k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470, 250/255 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
57178
UK735A
[X5002]
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U

1 371
1 371
(0,00)
1 659
0
HP (UK703E) CarePack 3roky NBD ONSITE k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470, 250/255 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
42835
UK703E
[X5002]
HP (UK703E) CarePack 3roky NBD ONSITE k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470, 250/255 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
1 709
1 709
(0,00)
2 068
0
HP (UK712E) CarePack 3roky PICKUP/RETURN +ADP k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470, 250/255 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43306
UK712E
[X5002]
HP (UK712E) CarePack 3roky PICKUP/RETURN +ADP k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470, 250/255 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
4 809
4 809
(0,00)
5 819
0
HP (UK707E) CarePack 3roky PICKUP/RETURN k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470, 250/255 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
37510
UK707E
[X5002]
HP (UK707E) CarePack 3roky PICKUP/RETURN k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470, 250/255 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
1 371
1 371
(0,00)
1 659
0
HP (UL657E) CarePack 3roky NBD ONSITE +DMR k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470, (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43304
UL657E
[X5002]
HP (UL657E) CarePack 3roky NBD ONSITE +DMR k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470, (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
2 979
2 979
(0,00)
3 605
0
HP (UK726E) CarePack 3roky NBD ONSITE +ADP k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470, 250/255 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43303
UK726E
[X5002]
HP (UK726E) CarePack 3roky NBD ONSITE +ADP k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470, 250/255 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
3 409
3 409
(0,00)
4 125
0
HP (UL846E) CarePack 3roky NBD ONSITE +DMR +ADP k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470, (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43305
UL846E
[X5002]
HP (UL846E) CarePack 3roky NBD ONSITE +DMR +ADP k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470, (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
6 919
6 919
(0,00)
8 372
0
HP (UK735E) CarePack 3roky RETURN to DEPOT k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470, 250/255 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43301
UK735E
[X5002]
HP (UK735E) CarePack 3roky RETURN to DEPOT k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470, 250/255 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U

1 371
1 371
(0,00)
1 659
0
HP (UK718E) CarePack 5let NBD ONSITE k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43307
UK718E
[X5002]
HP (UK718E) CarePack 5let NBD ONSITE k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
4 739
4 739
(0,00)
5 734
0
HP (UM213E) CarePack 5let RETURN to DEPOT k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s,430/450/455/470 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43302
UM213E
[X5002]
HP (UM213E) CarePack 5let RETURN to DEPOT k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s,430/450/455/470 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U

3 339
3 339
(0,00)
4 040
0
HP (UK721E) CarePack 5let PICKUP/RETURN k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43299
UK721E
[X5002]
HP (UK721E) CarePack 5let PICKUP/RETURN k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
3 289
3 289
(0,00)
3 980
0
HP (UJ381E) CarePack 2roky RETURN to DEPOT k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43308
UJ381E
[X5002]
HP (UJ381E) CarePack 2roky RETURN to DEPOT k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U

1 470
1 470
(0,00)
1 779
0
HP (UE323E) CarePack 2roky PICKUP/RETURN k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43309
UE323E
[X5002]
HP (UE323E) CarePack 2roky PICKUP/RETURN k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD


http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
1 470
1 470
(0,00)
1 779
0
HP (UL741E) CarePack 3roky NBD ONSITE +DMR +ADP k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43316
UL741E
[X5002]
HP (UL741E) CarePack 3roky NBD ONSITE +DMR +ADP k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD


http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
8 999
8 999
(0,00)
10 889
0
HP (UJ382E) CarePack 3roky RETURN to DEPOT k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43310
UJ382E
[X5002]
HP (UJ382E) CarePack 3roky RETURN to DEPOT k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U

2 503
2 503
(0,00)
3 029
0
HP (U4395E) CarePack 3roky PICKUP/RETURN k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
19428
U4395E
[X5002]
HP (U4395E) CarePack 3roky PICKUP/RETURN k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD


http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
2 503
2 503
(0,00)
3 029
0
HP (UE339E) CarePack 3roky NBD ONSITE +DMR k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43314
UE339E
[X5002]
HP (UE339E) CarePack 3roky NBD ONSITE +DMR k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U

4 859
4 859
(0,00)
5 879
0
HP (U4391A) CarePack 3roky NBD ONSITE k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
62057
U4391A
[X5002]
HP (U4391A) CarePack 3roky NBD ONSITE k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U

3 800
3 800
(0,00)
4 598
0
HP (U4391E) CarePack 3roky NBD ONSITE k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43313
U4391E
[X5002]
HP (U4391E) CarePack 3roky NBD ONSITE k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U

3 800
3 800
(0,00)
4 598
0
HP (UM211E) CarePack 5let RETURN to DEPOT k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43311
UM211E
[X5002]
HP (UM211E) CarePack 5let RETURN to DEPOT k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U

4 989
4 989
(0,00)
6 037
0
HP (U7882E) CarePack 5let PICKUP/RETURN k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43312
U7882E
[X5002]
HP (U7882E) CarePack 5let PICKUP/RETURN k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD


http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
5 629
5 629
(0,00)
6 811
0
12