+420 281 028 666


zapamatovat heslo
Detailní třídení

Vyhledávání
Výraz:
Cena Od:
Do:
Vyhledat v současné větvi
Vyhledat všude
Produktů na stránce:
Seřadit podle:
1
Foto Prod. ID
Part No.
Název Cena bez DPH
bez popl.
s popl.
(poplatky)
Cena s DPH
Skladem Vložit do košíku
HP (U9BA3E) CarePack 2roky NBD ONSITE k notebook 250/255 G4, G5 - AGEMcz
68096
U9BA3E
[X5002]
HP (U9BA3E) CarePack 2roky NBD ONSITE k notebook 250/255 G4, G5
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
509
509
(0,00)
616
0
HP (U9BC5E) CarePack 3roky RETURN to DEPOT pro notebook 250/255 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
64987
U9BC5E
[X5002]
HP (U9BC5E) CarePack 3roky RETURN to DEPOT pro notebook 250/255 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok)
pro vybrane modely , například
- HP 250 G5 (X0P52ES, Z2Y91ES, X0Q26ES, Z2Y92ES, Z2Z08ES, W4M89EA, X0Q25ES, X0Q31ES, W4M72EA, W4N38EA, X0N53EA, W4N12EA)
- HP 250 G6 (1XN51EA, 1TT46EA, 1WY18EA, 1XN53EA, 1XN42EA, 1WY15EA, 1XN52EA, 1XN50EA, 1WY23EA, 1WY94EA)
- HP 255 G5 (Z2Y01ES, X0P89EA, X0P90EA)
- HP 255 G6 (1XN59EA, 1WY31EA)
- HP x2 210 G2 (L5H44EA, L5H42EA, L5H43EA)

Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U

729
729
(0,00)
882
0
HP (UL657E) CarePack 3roky NBD ONSITE +DMR k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470, (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43304
UL657E
[X5002]
HP (UL657E) CarePack 3roky NBD ONSITE +DMR k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470, (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
3 019
3 019
(0,00)
3 653
0
HP (UK735A) CarePack 3roky RETURN to DEPOT (papírový carepack) k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470, 250/255 - AGEMcz
57178
UK735A
[X5002]
HP (UK735A) CarePack 3roky RETURN to DEPOT (papírový carepack) k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470, 250/255
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U

698
698
(0,00)
845
10
HP (UK718E) CarePack 5let NBD ONSITE k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43307
UK718E
[X5002]
HP (UK718E) CarePack 5let NBD ONSITE k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
4 789
4 789
(0,00)
5 795
0
HP (UM213E) CarePack 5let RETURN to DEPOT k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s,430/450/455/470 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43302
UM213E
[X5002]
HP (UM213E) CarePack 5let RETURN to DEPOT k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s,430/450/455/470 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U

3 379
3 379
(0,00)
4 089
0
HP (UK721E) CarePack 5let PICKUP/RETURN k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43299
UK721E
[X5002]
HP (UK721E) CarePack 5let PICKUP/RETURN k notebook 4330s/4335s, 4530s/4535s/4540, 4730s/4735s, 430/450/455/470 (obecně pro volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
3 329
3 329
(0,00)
4 028
0
HP (UJ381E) CarePack 2roky RETURN to DEPOT k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43308
UJ381E
[X5002]
HP (UJ381E) CarePack 2roky RETURN to DEPOT k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U

1 470
1 470
(0,00)
1 779
0
HP (UE323E) CarePack 2roky PICKUP/RETURN k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43309
UE323E
[X5002]
HP (UE323E) CarePack 2roky PICKUP/RETURN k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD


http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
1 470
1 470
(0,00)
1 779
0
HP (UJ382E) CarePack 3roky RETURN to DEPOT k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43310
UJ382E
[X5002]
HP (UJ382E) CarePack 3roky RETURN to DEPOT k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U

2 503
2 503
(0,00)
3 029
0
HP (U4391E) CarePack 3roky NBD ONSITE k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43313
U4391E
[X5002]
HP (U4391E) CarePack 3roky NBD ONSITE k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U

3 800
3 800
(0,00)
4 598
0
HP (UE339E) CarePack 3roky NBD ONSITE +DMR k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43314
UE339E
[X5002]
HP (UE339E) CarePack 3roky NBD ONSITE +DMR k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U

4 919
4 919
(0,00)
5 952
0
HP (U4395E) CarePack 3roky PICKUP/RETURN k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
19428
U4395E
[X5002]
HP (U4395E) CarePack 3roky PICKUP/RETURN k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD


http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
2 503
2 503
(0,00)
3 029
0
HP (U7876E) CarePack 5let NBD ONSITE k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43317
U7876E
[X5002]
HP (U7876E) CarePack 5let NBD ONSITE k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD


http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
8 389
8 389
(0,00)
10 151
0
HP (UE341E) CarePack 5let NBD ONSITE +DMR k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43318
UE341E
[X5002]
HP (UE341E) CarePack 5let NBD ONSITE +DMR k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U

9 009
9 009
(0,00)
10 901
0
HP (UM211E) CarePack 5let RETURN to DEPOT k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43311
UM211E
[X5002]
HP (UM211E) CarePack 5let RETURN to DEPOT k notebook 5330m, 6x60, 6360, 6460, 6560, 6660, 640, 645, 650, 655 (obecně pro non-volume NB s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U

5 049
5 049
(0,00)
6 109
0
HP (UL784E) CarePack 3roky NBD ONSITE +DMR +ADPk notebook 8460, 8560, 8760, 2560, 2760, 820, 840, 850 (obecně pro NB s původní zárukou 3 roky) - AGEMcz
43298
UL784E
[X5002]
HP (UL784E) CarePack 3roky NBD ONSITE +DMR +ADPk notebook 8460, 8560, 8760, 2560, 2760, 820, 840, 850 (obecně pro NB s původní zárukou 3 roky)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

HP 3y Nbd Onsite/ADP/DMR NB Only SVC,Commercial Notebook with 3/3/0 warranty,3 yr Next Bus Day Hardware Support with ADP and DMR, excl ext monitor Std bus days/hrs, excluding HP hol



http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
7 039
7 039
(0,00)
8 517
0
HP (U4414E) CarePack 3roky NBD ONSITE k notebook 8460, 8560, 8760, 2560, 2760, 820, 840, 850 (obecně pro NB s původní zárukou 3 roky) - AGEMcz
43293
U4414E
[X5002]
HP (U4414E) CarePack 3roky NBD ONSITE k notebook 8460, 8560, 8760, 2560, 2760, 820, 840, 850 (obecně pro NB s původní zárukou 3 roky)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

HP 3y NextBusDayOnsite Notebook Only SVCN/Nw/nc/nw/nx series 3/3/0 wty excl Mon, 3 year of hardware only support, Next business day onsite response. 8am-5pm, Std bus days excluding HP holidays.

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
1 850
1 850
(0,00)
2 239
0
HP (UE335E) CarePack 3roky NBD ONSITE +DMR k notebook 8460, 8560, 8760, 2560, 2760, 820, 840, 850 (obecně pro NB s původní zárukou 3 roky) - AGEMcz
43286
UE335E
[X5002]
HP (UE335E) CarePack 3roky NBD ONSITE +DMR k notebook 8460, 8560, 8760, 2560, 2760, 820, 840, 850 (obecně pro NB s původní zárukou 3 roky)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

HP 3y NBD Onsite/Disk Retention NB SVC , Notebook and Tablet PC (3/3/0 warranty), Hardware Support during standard business hrs w/ Next Business Day onsite response with Defective Media Retention

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U

3 019
3 019
(0,00)
3 653
0
HP (UE336E) CarePack 4roky NBD ONSITE +DMR k notebook 8460, 8560, 8760, 2560, 2760, 820, 840, 850 (obecně pro NB s původní zárukou 3 roky) - AGEMcz
43287
UE336E
[X5002]
HP (UE336E) CarePack 4roky NBD ONSITE +DMR k notebook 8460, 8560, 8760, 2560, 2760, 820, 840, 850 (obecně pro NB s původní zárukou 3 roky)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

HP 4y NextBusDay Onsite/DMR NB Only SVC, Notebook and Tablet PC (3/3/0 warranty), Hardware Support during standard business hrs w/ Next Business Day onsite response with Defective MediaRetention

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U

5 279
5 279
(0,00)
6 388
0
HP (U7861E) CarePack 5roky NBD ONSITE k notebook 8460, 8560, 8760, 2560, 2760, 820, 840, 850 (obecně pro NB s původní zárukou 3 roky) - AGEMcz
43294
U7861E
[X5002]
HP (U7861E) CarePack 5roky NBD ONSITE k notebook 8460, 8560, 8760, 2560, 2760, 820, 840, 850 (obecně pro NB s původní zárukou 3 roky)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

HP 5y NextBusDay Onsite NB Only HW Supp N/Nw/nc/nw/nx series 3/3/0 wty excl Mon, 5 year of hardware only support, Next business day onsite response. 8am-5pm, Std bus days excluding HP holidays.

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
6 949
6 949
(0,00)
8 408
0
1