Detailní třídení
|
Vyhledávání
Výraz:
| Vyhledat v současné větvi | |
Produktů na stránce:
Seřadit podle:
Foto
|
Prod. ID
Part No.
|
Název
|
Cena bez DPH
bez popl.
s popl.
(poplatky)
|
Cena s DPH
|
Skladem
|
Vložit do košíku
|
|
74183
DESKMINI X300/B/BB/BOX
[X5002]
|
(nutno dokoupit CPU, HDD, RAM, OS)
AMD AM4 Socket CPU
- Renoir, Picasso, Raven Ridge, až 65W
- Podpora MAX Výška chladiče 46mm CPU Cooler
chipset X300
Vysokorychlostní paměť DDR4
- AMD Ryzen 4000 series – 3200MHz
- AMD Ryzen 3000/2000 series – 2933MHz
2x Ultra M.2 (NVMe) podpora RAID 0/1
- M2_1 M.2 (2280) - PCIe Gen3 x4
- M2_2 M.2 (2280) - PCIe Gen3 x2 / x4
2x 2,5 "pevný disk SATA6Gb podpora funkce RAID 0/1
1x HDMI (4K na 60Hz), 1x DisplayPort, 1x D-Sub
Zvuk 1 x Headphone with MIC Jack, 1 x MIC-In (RealtekALC233)
Technologie AMD Fluid Motion
M.2 U modulu Wi-Fi
USB 3.1 Gen1 typ C
Rozmer
- 155 x 155 x 80 mm (1,92 l)
procesor
- Podporuje procesory AMD AM4 Socket (Renoir, Picasso, Raven Ridge, až 65W)
Paměť
- Podpora 2 slotů DDR4 SO-DIMM, max. 32GB
- DDR4-2933MHz (RyzenCPU) / 2400MHz (APU řady A)
Grafika
- 1 x HDMI (4K @ 60Hz)
- 1 x DisplayPort
- 1 x D-Sub
Zvuk
- 1 x Sluchatka
- 1 x MIC-In
- RealtekALC233
USB
Zadní:
- 1 x USB 2.0 typ A
- 1 x USB 3.2 Gen1 typ A -
přední:
- 1 x USB 3.2 Gen1 typ C
- 1 x USB 3.2 Gen1 typ A
LAN
- Gigabit LAN (RealtekRTL8111H)
Úložný prostor
- M.2_1: Typ 2280 PCIe Gen3 x4
- M.2_2: Typ 2280 PCIe Gen3 x4
- 2 x SATA 6Gb 2,5palcový pevný disk 7mm / 9,5mm (RAID 0/1)
příprava na WiFi
- 1 x M.2 (M.2 keyE 2230) Slot pro modul Wi-Fi + BT
Konektory na MB
- 1 x USB 2.0 Hlavičky (piny)
- 1 x Připojení předního panelu
- 2 x 4-Pin fan konektory (CPU, SYS)
- 1 x DC-In Jack (podporuje 19V Adaptér)
- 1x vnitří reproduktor
- 1 x 4 pin audio
- 1 x pin na kontrolu otevření case
V balení navíc:
- 2 x data SATA s napájecím kabelem
- 1 x adaptér 120W / 19V
- 1 x šroubová sada
Série DeskMini X300 nepodporují funkci S3
|
3 677
3 689
(12,20)
|
4 464
|
6
|
|
|
72754
JPT3/L6/H310C/65W
[X5002]
|
Jupiter H310
je potřeba doplnit procesor, socket 1151v2, max 65W cpu, 8. nebo 9. generace
je potřeba doplnit paměť, max 32GB, 2 x SO-DIMM DDR4-2666MHz
je potřeba doplnit HDD 2.5in nebo SSD 2.5in, nebo SSD M.2 2280.
Podporuje procesory Intel 8.a 9. generace LGA1151v2, až 65W
Port USB 3.1 Gen1 typu C
DisplayPort, HDMI, D-Sub
1 x M.2 (2280) slot PCIe / SATA 6G
1 x 2,5in HDD/SSD držák
1 x slot M.2 (2230) slot pro Wi-Fi
Chladič - Integrované řešení chlazení
Paměť - Podporuje 2 x SO-DIMM DDR4-2666MHz, Max. 32 GB (mimo ECC)
Čipset - Intel ® H310
Grafika - Integrovaná Intel ® UHD Graphics v PCU
Grafický výstup
- 1 x HDMI (4 K @ 30 Hz)
- 1 x DisplayPort (4 K @ 60 Hz)
- 1 x D-Sub
Podporuje až 2 displeje současně.
Zvuk
- 1 x výstup sluchátka
- 1 x výstup mikrofon
- 1 x výstup 2 W reproduktor
- 1x LAN Realtek ALC233
Přední USB
- 2 x USB 3.1 Gen1 typu C
- 2 x USB 3.1 Gen1 typu A
Zadní USB
- 4 x USB 2.0 typu A
Úložný prostor
- M.2_1: Typ 2280 PCIe Gen3 x4 a SATA 6Gb
- 1 x SATA 6Gb 2,5palcový pevný disk 7 mm / 9,5 mm
LAN
- 1 x RJ45 Gigabit LAN
- Realtek RTL8111H
WLAN
- Intel ® AC-3168 Wi-Fi modul
Konektory
- 1 x 4kolíkový konektor ventilátoru
- 1 x konektor DC-In (podporuje adaptéry 19 V)
- 1 x konektor interní repro
- 1 x 2-kolíková zástrčka do case
- 1 x COM port záhlaví
VESA
- Podpora standardu VESA 100 x 100 mm a 75 x 75 mm
Pohonná jednotka
- Adaptér 90 W / 19V
Příslušenství
- 1 x SATA data s napájecím kabelem
- 1 x sada šroubů
- 1 x stojan
- 2 x anténa
Dimenze
- Základní deska: 170 x 170 mm (proprietární)
- Barebone: 178 x 178 x 34 mm (1,0 L)
|
4 917
4 929
(12,20)
|
5 964
|
13
|
|
|
74632
11M76EA#BCM
[X5002]
|
SPECIFIKACE:
Windows 10 Pro
Procesor: Intel® Core i3-10100
Paměť: 8 GB DDR4
Pevný disk: 256 GB M.2 SSD
Optická mechanika: DVD+/-RW DL
Grafická karta: Intel® UHD 630
• LAN, 5x USB 3.2, 4x USB 2.0, 2x DisplayPort, HDMI, klávesnice, myš
|
13 328
13 380
(52,20)
|
16 190
|
1
|
|
|
74633
293T6EA#BCM
[X5002]
|
SPECIFIKACE:
Windows 10 Pro
Procesor: Intel® Core i5-10500
Paměť: 8 GB DDR4
Pevný disk: 256 GB M.2 SSD
Optická mechanika: DVD+/-RW DL
Grafická karta: Intel® UHD 630
• LAN, 5x USB 3.2, 4x USB 2.0, 2x DisplayPort, HDMI, klávesnice, myš
|
15 394
15 446
(52,20)
|
18 690
|
2
|
|
|
70682
7EL88EA#BCM
[X5002]
|
Windows 10 Pro
Procesor: Intel® Core i3-9100
Paměť: 8 GB DDR4
Pevný disk: 256 GB M.2 SSD
Optická mechanika: DVD+/-RW DL
Grafická karta: Intel® UHD 630
LAN, 4x USB 3.1, 4x USB 2.0, 2x DisplayPort, VGA, klávesnice, myš
Instalovaný operační systém Windows 10 Pro 64-bit
Procesor Intel® Core™ i3-9100 (3,60 GHz max. 4,20 GHz, 6 MB mezipaměti, 4 jádra)
Coffee Lake
Čipová sadaIntel® B360
Základní deska Saxtuba-R
Paměť 8 GB DDR4 2666 MHz (1x 8 GB)
Paměťové sloty 2 DIMM
Maximální paměť Možnost rozšíření na 64 GB
Porty a konektory
4x USB 3.1 Gen 1
4x USB 2.0
1x kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu
1x zvukový vstup (line in)
1x zvukový výstup (line out)
1x RJ-45 (LAN)
Videokonektory
2x DisplayPort 1.2
1x VGA
Rozšiřující sloty
1x PCIe x16
1x PCIe x1
|
11 637
11 689
(52,20)
|
14 144
|
2
|
|
|
74637
1C6Y8EA#BCM
[X5002]
|
SPECIFIKACE:
Windows 10 Pro
Procesor: Intel® Core i5-10500T
Paměť: 8 GB DDR4
Pevný disk: 256 GB M.2 SSD
Optická mechanika: neobsahuje
Grafická karta: Intel® UHD 630
• LAN, 1x USB-C 3.2, 4x USB 3.2, 2x USB 2.0, DisplayPort, HDMI, VGA, klávesnice, myš, vertikální stojan
|
13 751
13 793
(42,20)
|
16 690
|
1
|
|
|
74636
293T5EA#BCM
[X5002]
|
SPECIFIKACE:
Windows 10 Pro
Procesor: Intel® Core i5-10500
Paměť: 16 GB DDR4
Pevný disk: 512 GB M.2 SSD
Optická mechanika: DVD+/-RW DL
Grafická karta: Intel® UHD 630
• LAN, 5x USB 3.2, 4x USB 2.0, 2x DisplayPort, HDMI, klávesnice, myš
|
16 633
16 685
(52,20)
|
20 189
|
1
|
|
|
74635
11M45EA#BCM
[X5002]
|
SPECIFIKACE:
Windows 10 Pro
Procesor: Intel® Core i5-10500
Paměť: 8 GB DDR4
Pevný disk: 256 GB M.2 SSD
Optická mechanika: DVD+/-RW DL
Grafická karta: Intel® UHD 630
• LAN, 5x USB 3.2, 4x USB 2.0, 2x DisplayPort, HDMI, klávesnice, myš
|
14 815
14 867
(52,20)
|
17 989
|
2
|
|
|
74634
11M51EA#BCM
[X5002]
|
SPECIFIKACE:
Windows 10 Pro
Procesor: Intel® Core i3-10100
Paměť: 8 GB DDR4
Pevný disk: 256 GB M.2 SSD
Optická mechanika: DVD+/-RW DL
Grafická karta: Intel® UHD 630
• LAN, 5x USB 3.2, 4x USB 2.0, 2x DisplayPort, HDMI, klávesnice, myš
|
12 914
12 966
(52,20)
|
15 689
|
2
|
|
|
70522
4YV61EA#BCM
[X5002]
|
SPECIFIKACE:
Procesor: Intel® Core i3-7130U
Paměť: 4 GB DDR4
Pevný disk: 128 GB M.2 SSD
Optická mechanika: neobsahuje
Grafická karta: Intel® HD 620
LAN, 4x USB 3.1, 2x USB 2.0, HDMI, VGA, klávesnice, myš, vertikální stojan
|
10 617
10 659
(42,20)
|
12 897
|
0
|
|
|
73811
9UG39EA#BCM
[X5002]
|
SPECIFIKACE:
Windows 10 Pro
Procesor: AMD Ryzen™ 5 Pro 2400G
Paměť: 8 GB DDR4
Pevný disk: 256 GB SSD
Optická mechanika: DVD+/-RW DL
Grafická karta: AMD Radeon™ RX Vega 11
• LAN, 4x USB 3.1, 4x USB 2.0, HDMI, VGA, klávesnice, myš
Česká lokalizace operačního systému a klávesnice
|
12 487
12 539
(52,20)
|
15 172
|
2
|
|
|
75113
23G90EA#BCM
[X5002]
|
SPECIFIKACE:
Windows 10 Pro
Procesor: Intel® Core i3-10110U
Paměť: 4 GB DDR4
Pevný disk: 128 GB M.2 SSD
Optická mechanika: neobsahuje
Grafická karta: Intel® UHD
• LAN, 1x USB-C 3.2, 3x USB 3.2, 3x USB 2.0, HDMI, VGA, klávesnice, myš, vertikální stojan
|
10 897
10 939
(42,20)
|
13 236
|
2
|
|
|
|
Vysvětlivky
RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.
PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka
NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.
ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.
DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD
HP 3y NextBusDay Onsite DT pouze HW Supp Desktop D2/3/5 Series (1/1/1) bez Monitoru, Next Business Day na místě odpověď 8am-5pm, bez HP prázdnin.
http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
|
245
245
(0,00)
|
296
|
5
|
|
|
|
Vysvětlivky
RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.
PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka
NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.
ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.
DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD
HP 3y NextBusDay Onsite DT pouze HW Supp Desktop D2/3/5 Series (1/1/1) bez Monitoru, Next Business Day na místě odpověď 8am-5pm, bez HP prázdnin.
http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
|
536
536
(0,00)
|
649
|
3
|
|
|
|
Vysvětlivky
RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.
PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka
NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.
ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.
DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD
HP 3y NextBusDay Onsite/DMR DT Only SVC, Commercial Desktops with 1/1/1 warranty, Hardware Support during standard business hrs w/ Next Business Day onsite response with Defective MediaRetention
http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
|
2 039
2 039
(0,00)
|
2 467
|
0
|
|
|
|
Vysvětlivky
RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.
PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka
NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.
ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.
DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD
HP 5y NextBusDay Onsite/DMR DT Only SVC,Commercial Desktops with 1/1/1 warranty,Hardware Support during standard business hrs w/ Next Business Day onsiteresponse with Defective MediaRetention
http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
|
3 959
3 959
(0,00)
|
4 790
|
0
|
|
|
|
Vysvětlivky
RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.
PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka
NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.
ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.
DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD
HP 3y NextBusDay Onsite/DMR DT Only SVC, Desktop series (3/3/3 wty), Hardware Support during standard business hrs w/ Next Business Day onsite response with Defective Media Retention
v
|
729
729
(0,00)
|
882
|
0
|
|
|
|
Vysvětlivky
RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.
PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka
NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.
ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.
DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD
HP 4y NextBusDay Onsite/DMR DT Only SVC, Desktop series (3/3/3 wty), Hardware Support during standard business hrs w/ Next Business Day onsite response with Defective Media Retention
http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
|
1 319
1 319
(0,00)
|
1 596
|
0
|
|
|
|
Vysvětlivky
RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.
PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka
NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.
ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.
DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD
http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
|
949
949
(0,00)
|
1 148
|
0
|
|
|
|
Vysvětlivky
RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.
PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka
NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.
ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.
DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD
http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
|
577
577
(0,00)
|
698
|
0
|
|
|
|
Vysvětlivky
RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.
PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka
NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.
ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.
DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD
HP 5y NextBusDay Onsite/DMR DT Only SVC, Desktop series (3/3/3 wty), Hardware Support during standard business hrs w/ Next Business Day onsite response with Defective Media Retention
http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
|
2 299
2 299
(0,00)
|
2 782
|
0
|
|
|
64347
BEEBOX J3160/B/BB_RMA
[X5002]
|
Rozmer 110 mm (š) x 46 mm (H) x 118,5 mm (L)
procesor - Intel Quad-Core Processor J3160 (až na 2,24 GHz)
chipset - Intel J3160 SoC
Paměť
- Podporuje DDR3L 1600 MHz, 2 x SO-DIMM sloty, Max. 16GB
HDD
- Podporuje 1 x mSATA slot & 1 x 2.5 "SATA HDD
WiFi - 802.11ac + BT 4.0
Přední I / O
- 1 x USB 3.0
- 1 x USB 3.0 (typ C)
- 1 x IR
- 1 x Audio-out s MIC-In
Zadní I / O
- 2 x HDMI
- 1 x DP
- 2 x USB 3.0
- 1 x LAN
- 1 x zámek Kensington
LAN - Gigabit LAN
Zvuk - Realtek ALC283
Objem (l) - 0.6L
VESA - Držák ceně, podporuje 75 x 75 a 100 x 100 mm
Dálkový ovladač - Dálkový ovladač
Power Unit - 36W / 12V adaptér
|
1 987
1 999
(12,20)
|
2 419
|
2
|
|
|
70831
7EM16EA#BCM
[X5002]
|
SPECIFIKACE:
Windows 10 Pro
Procesor: Intel® Core i7-9700
Paměť: 16 GB DDR4
Pevný disk: 512 GB M.2 SSD
Optická mechanika: DVD+/-RW DL
Grafická karta: Intel® UHD 630
LAN, 4x USB 3.1, 4x USB 2.0, DisplayPort, HDMI, VGA, klávesnice, myš
|
21 697
21 749
(52,20)
|
26 316
|
0
|
|
|
70829
7EL66EA#BCM
[X5002]
|
SPECIFIKACE:
Windows 10 Pro
Procesor: Intel® Core i3-9100
Paměť: 8 GB DDR4
Pevný disk: 256 GB M.2 SSD
Optická mechanika: DVD+/-RW DL
Grafická karta: Intel® UHD 630
LAN, 4x USB 3.1, 4x USB 2.0, 2x DisplayPort, VGA, klávesnice, myš
|
12 407
12 459
(52,20)
|
15 075
|
1
|
|
|